2016/11/03

čtvrtek, listopadu 03, 2016 | 7komentářů
štítky

Moje trávení času v jednom obrázku. Mám pocit, že se z toho množství učení zblázním. Zvlášť z matematiky - to je taky předmět k pohledání. Ale v listopadu píšeš SCIO, ale v dubnu píšeš povinné přijímačky, pololetní vysvědčení se ti píše na přijímačky.. Přijímačky, přijímačky, přijímačky.. nesnáším to slovo. Jako bych měla umět všechno na světě. Hele, je vám jasné, že můj mozek překypuje informacemi? Jména postav z knížek, seriálů, filmů, youtuberů a hudebníků taky zabírají nějaké to místo. A kam mám pak vměstnat rovnice, vedlejší věty a svůj životopis v němčině? Učitelé by si měli prožít to, co my - děti 21.století. Tolik informací všude kolem, až se mi z toho točí hlava. Ale nebudu tu lamentovat nad tím, jak jsem úplně blbá.. vy jste tu kvůli mým favoritům prvního podzimního měsíce - máte je tedy mít

 

Moje září se skládalo ze dvou žánrů knih - dystopie a fantasy. Čtyři přečtené knihy, jedno historické fantasy, jeden smyšlený svět a dvě science fiction díla. A z toho tři knihy z nakladatelství Yoli, jen tak mimochodem. 
Bylo opravdu těžké vybrat favorita, protože se mi všechny tyto knížky líbily, ale nakonec jsem zůstala u svého milovaného fantasy
První knihou, kterou vám ukážu a kterou jsem dočítala ještě ze srpna, je Mechanický princ od Cassandry Clare. Jedná se o druhý díl trilogie z viktoriánského Londýna plného lovců démonů, vlkodlaků, upírů a čarodějů. Skvělá směs historie a fantasy světa. 
Pokud bych tu nezmínila Dvůr trnů a růží, do smrti bych si to neodpustila. Jak určitě víte, Sarah J. Maas patří k mým nejoblíbenějším autorkám a Skleněný trůn k největším knižním srdcovkám, proto jsem tedy neodolala a její novou sérii jsem si musela přečíst. Víc jsem se vyjádřila v recenzi, ale wow, tohle byla jízda. 


Chybí mi hudební festivaly. Jakékoli festivaly. A to fakt hodně. Z poslední slavnosti v letním duchu jsem si přivezla tento úžasný odznáček. Jedná se o merch slovenské kapely Horkýže Slíže, která na pivní pouti vystoupila. Perfektní show a perfektní kapela. Sbíráte také placky? Já jsem se poslední dobou vrhla i na nášivky, které dávám na tuto vestu


Abych byla upřímná, tento náramek vlastním už od dubna. Dostala jsem ho totiž k narozeninám od mamky. Přemýšlím, co k němu víc napsat, ale nic mě nenapadá - prostě náramek. (který jsem už dvakrát ztratila a zase našla - na festivalu a v lese)


Oblíbenci jsou jediným článkem, kde se můžu podělit o svou oblíbenou muziku. Napadlo mě, že bych jednou za měsíc přidala příspěvek o různých interpretech. Jako příklad si vezměme třeba One Direction - článek by obsahoval základní informace o členech, deskách a tak dále, ale i můj osobní názor a vztah ke kapele. Co vy na to
Určitě všichni víte, že jsem naprosto propadla švédské skupině Sabaton. Jelikož v srpnu vydali nové album, objevili se v zářijovém čísle časopisu Spark. Zaplaťte mi někdo předplatné, prosíím. A ne jen tak objevili - jsou hlavními hvězdami tohoto čísla! Určitě si dokážete představit, jak moc šokovaná jsem byla, když jsem zjistila, že kromě třístránkového rozhovoru mají v časopise i obrovský plakát. A tak jsem si jednoho krásného pátečního dne udělala výlet do nedalekého města shánět časopis. Ovšem ta dlouhá cesta a měsíční kapesné za to stály. MÁM HO!

Amon Amarth - Raise Your Horns
Sabaton (Stan Ridgway) - Camouflage
Pain - A Wannabe
Hammerfall - Hammer High
Sonata Arctica - Life
Kamelot - Insomnia
Arch Enemy - Stolen Life
The Agonist - The Moment
Equilibrium - Prey
Equilibrium - Born To Be Epic
Korpiklaani - FC Lahti
Rybičky 48 - Magdaléna
Twilight Force - Riders of the Dawn
Twilight Force - To The Stars
Twilight Force ft. Joakim Brodén - Gates of Glory
Twilight Force - Battle of Arcane Might
Amaranthe - That Song




Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

7 komentářů:

  1. Skvělý článek! Placky bych sbírala a z časopisu s rozhovorem o tří stránkách a plakátem bych taky úplně šílela, jenže bohužel, moji oblíbenci prostě moc známí nejsou. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :)
      Většina mých oblíbenců také ne, bohužel. :D

      Vymazat
  2. Už se nemůžu dočkat az se dokopu k Pekelným strojům a jsem ráda ze se ti Dvůr trnu a růží líbil, protože já mám take v plánu si ho přečíst.
    Jinak s učením a obzvlášť s matikou jsem na tom dost podobně.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už se nemůžu dočkat az se dokopu k Pekelným strojům a jsem ráda ze se ti Dvůr trnu a růží líbil, protože já mám take v plánu si ho přečíst.
    Jinak s učením a obzvlášť s matikou jsem na tom dost podobně.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Už se nemůžu dočkat az se dokopu k Pekelným strojům a jsem ráda ze se ti Dvůr trnu a růží líbil, protože já mám take v plánu si ho přečíst.
    Jinak s učením a obzvlášť s matikou jsem na tom dost podobně.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dvůr trnů a růží taky žeru - ale Skleněný trůn je prostě Skleněný trůn, pochybuju, že by Sarah někdy dala dohromady ještě podařenější sérii. Fesťáky mi nechybí, protože na ně obvykle nechodím, ale tím, že je zima, se mi právě naopak otevřela vyhlídka na spoustu nadcházejících koncertů, takže v tomhle ohledu jsme spokojená.
    A co se tvého hudebního výběru týče - Edge of the Blade! Konečně jsem se dostala k novému albu od Epicy - a je to fakt pecka! Co myslíš? :)

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤