2016/10/30

neděle, října 30, 2016 | 10komentářů
štítky
Počítala jsem úkol do matiky, a co.. #pilnýstudent
Musím bohužel říct, že minulý měsíc byl na knihy opravdu chudý - vůbec žádná mi nepřibyla. Měla jsem objednané dvě knihy, ale kvůli tomu, že jsem je kupovala ve školním katalogu, dodání se trochu protáhlo a ty mé krásky dorazily až v říjnu. Však těch knih bylo objednaných celkem za třicet tisíc korun.. a to je pořádná suma na školu o asi pět seti žácích. Jo, je nás hodně.. Ale jsem naopak ráda, že tolik lidí čte.

 

Během podzimu se snažím našetřit co nejvíce peněz, abych mohla koupit co nejvíce dárků k Vánocům své rodině a přátelům. Z tohoto důvodu je můj podzim na knihy skromný. Rozhodla jsem se tedy, že opět začnu častěji chodit do knihovny. Už delší dobu jsem měla zarezervovanou Zlodějku knih od Markuse Zusaka, takže jistě chápete mé velké nadšení, když mi paní knihovnice oznámila, že ji tu už pro mě konečně má. Navíc jsem tuto knížku objevila doma, jenže v angličtině. Tak snad se k ní někdy dokopu..
Druhou knihou o druhé světové válce (říjen je depresivním měsícem) je dílo Ruty Sepetys V šedých tónech. Na tuto knihu jsem si brousila zuby i nehty přes půl roku - byla totiž beznadějně vyprodaná. Mám však pocit, že nyní - po vydání autorčiny novinky Sůl moře - se tato kniha znovu prodává. Ovšem když jsem ji spatřila v rohu police v knihovně, nevěřícně jsem zírala. To přece nemůže být ona! Ale, vážení, ano - je to ona. 
Nevím, zda je to tím listím, co přišlo o svůj život po pádu na studenou zem, nebo tou šedivou oblohou, ale mám náladu na smutné knihy. Na knihy, které ve mně něco zanechají. Na knihy, na které budu dlouho vzpomínat. A také na léta, v nichž se odehrávají - hlavně na ně by se totiž zapomínat nemělo..


Knihy přečtené v září:
→ Pekelné stroje: Mechanický princ, druhý díl, Cassandra Clare, 382 stran
→ Labyrint: Spáleniště: Zkouška, druhý díl, James Dashner, 344 stran
→ Labyrint: Vražedná léčba, třetí díl, James Dashner, 312 stran
Dvůr trnů a růží, první díl, Sarah J. Maas, 440 stran

Knihy rozečtené v září:
The Amazing Book Is Not On Fire, Dan Howell&Phil Lester, 224 stran



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

10 komentářů:

  1. Tak Zlodejku mam na seznamu uz hodne dlouho. Tesim se na recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K recenze nejsem schopná se dokopat, tak snad příští týden. :D

      Vymazat
  2. tu zlodějku si chci taky přečíst, všichni ji hrozně moc chválí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ke Zlodějce bych se také chtěla jednou dostat a Rutu mám na svém wishlistu a to-read listu také už nějaký ten pátek :)
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsme si pořídila poslední knížku někdy v září... a od té doby nic. A ani s tím čtením to není moc slavné, za celý říjen jsem přečetla jenom Zaklínače.

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat
  5. To by byl zázrak aby u nás bylo něco od Ruty Sepetys volné. Já jsem i tak spokojena.. V knihovně se mi podařilo ulovit celou trilogii Škola dobra a zla :D
    Krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás byla úplně na konci poličky.. :D
      wow, tak toto u nás nemají. :D

      Vymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤