2016/08/01

pondělí, srpna 01, 2016 | 15komentářů
štítky

Jak už jsem zmiňovala v oblíbencích, za červen mi žádné knihy nepřibyly. Myslela jsem, že to v červenci bude stejné, ale nakonec jsem se rozhodla vyrazit do nedalekého města do ráje knihomolů


Abychom si rozuměli - nedávno měla moje maminka svátek. Rozhodla jsem se tedy, že podniknu menší výlet právě do knihkupectví. Cesta je autobusem. Ano, trvá sice jenom půl hodinky, ale na tajňačku to byl docela záhul. :D Rozhodla jsem se tedy, že jí koupím nějakou knihu, protože - stejně jako já - ráda čte. Má v oblibě především ženské romány z období baroka. Oproti mým rytířům, fantasy a světové válce je to opravdu jiný šálek čaje. Vůbec jsem tedy nevěděla, která kniha by se jí mohla líbit. Nakonec jsem došla k závěru, že jí koupím knížku, kterou si - pokud by se jí nelíbila - přečtu alespoň já. Rozhodovala jsem se tedy mezi oblíbenou Než jsem tě poznala a Zabijákem Andersem. Od autora Zabijáka máme doma Stoletého staříka, kterého jsme četly obě, a Analfabetku, kterou jsme ještě nečetly. Mně se Stařík líbil moc, mamince o trochu méně. Na Anderse se těším, ale recenze na něj mne trochu odradily. No, uvidíme, jak se bude líbit mamce..


Jelikož jsem knihkupectví už delší dobu nenavštívila, nějakou tu chvíli jsem tam pobyla. Nakonec mi padlo do oka několik knih. Bohužel jsem ale s sebou neměla velký obnos peněz, takže padala v úvahu jen jedna. Nakonec jsem si - po dlouhém rozhodování - vzala druhý díl Pekelných strojů od Cassandry Clare - Mechanického prince. První díl mne nehorázně bavil, zamilovala jsem si postavy (hlavně ty mužské, hah) a už od ledna jsem nedočkavě vyčkávala vydání dvojky. A ta obálka je naprosto úžasná! Přemýšlela jsem a nakonec jsem došla k závěru, že je to nejspíš Jem, i když by podle popisu moc neodpovídal. Přece jen - první díl zdobí Will a třetí Tessa. Doufám, že mne tato kniha nezklame - ostatně to se mi stalo u druhého dílu Nástrojů smrti. Obrovské nadšení z jedničky a katastrofální dvojka.. 



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

15 komentářů:

  1. Jonassona jsem ještě nečetla ani jednoho. Stále nevím, jestli zkoušet. A Mechanického prince už mám a už jen počkat na ten poslední díl...

    OdpovědětVymazat
  2. Já se tak stydím, že jsem v knihkupectví naposledy kupovala skripta před rokem :DD

    OdpovědětVymazat
  3. tak snad maminka bude mít radost :D
    ten mechanický princ podle obálky vypadá jako něco, co chci číst :O

    OdpovědětVymazat
  4. Pekelné stroje sú úžasné. Čítala som ich už troška dávnejšie, no už dlho sa chystám dať si re-reading. Dúfam, že sa ti aj ďalšie diely budú páčiť ako ten prvý. Prajem prijemne čítanie :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Snad se mamce bude kniha líbit. :) Serii Pekelné stroje bych si chtěla moc přečíst, jenže ještě předtím bych chtěla přečíst Nástroje smrti, takže to vidím, že si to přečtu asi tak za 20 let :DD Ale snad se tobě bude druhý díl líbit. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám z Nástrojů přečtené jen 2 díly.. :D

      Vymazat
  6. Snažila jsem se přečíst Staříka, ale vůbec mě to nebyvilo, tak jsem to nakonec vzdala. Mechanického prince mám doma, ale ještě jsem se k němu nedostala :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba se k němu ještě někdy vrátíš.. :)

      Vymazat
  7. Obě knížky znám, ale ani jednu jsem nečetla, nicméně na Pekelné stroje se určitě chystám - jsem zvědavá, jestli jsou vážně tak dobré :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné přírůstky! :) Moc bych si chtěl přečíst Nástroje smrti, ale někam se k nim pořád nemůžu dokopat

    http://mybookishimagination.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤