2016/07/15

pátek, července 15, 2016 | 12komentářů
štítky , ,
Těch unboxingů je tu poslední dobou docela hodně..




Dva dny po objednání mi dorazila tato nádherná sluchátka značky Philips. Rozhodovala jsem se mezi nimi a Sony. Nakonec jsem tedy zvolila tyto. Myslím, že to muselo být dost otravné, protože jsem snad za každým člověkem, kterého jsem potkala (dobře, to zas ne), šla a ptala jsem se, která jsou podle něj lepší. Bylo to opravdu vyrovnané, ale nakonec to celé rozhodl můj mladší bratr. 
Co se týká takových těch technických údajů - s tím na mne prosím nechoďte, nevyznám se v tom. Vybírala jsem tak nějak podle ceny, recenzí a vzhledu. A také podle konektoru - 3.5mm Jack. Jinak bych je nemohla zapojit do mobilu. 
Co se týká zvuku, nemohu si stěžovat. Basy jsou fakt skvělé. Jen mne mrzí, že občas zanikají kytary a jsou slyšet jen údery bicích. 
Co na těchto sluchátkách oceňuji je to, že jdou složit. Navíc jsou opravdu lehká, takže na váze vašeho batohu moc nepřidají a na krku vám také vadit nebudou. (to zní, jako kdybych chtěla někoho uškrtit :D) 
Myslím, že za asi čtyři stovky se vyplatí si tato sluchátka koupit, pokud jako já nechcete moc utrácet. 






Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

12 komentářů:

  1. Já jsem na klasické pecky. S takovými bych ten nevyšla :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já používám obojí. Tyto jsou podle mě lepší na cestování a na doma. :)

      Vymazat
  2. Uu vypadaj dobře. Taky chci pořídit nějaký takový

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle sluchátka přes hlavu jsem jeden čas úplně nenáviděla, pak jsem je pro změnu hrozně moc zase chtěla :D Nakonec jsem jedny taky takové dostala, ale po třech letech užívání se prostě "zlomily" napůl :D Teď už si vystačím jenom se špuntama :D
    Ale tyhle vypadají fakt hezky. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Špunty jsou praktické v tom, že se vlezou do kapsy. :D

      Vymazat
  4. Vypadají dobře, elegantně a stylově! Jsem zvědavá na výdrž, mě se takovéto vždy nějak rozbili. Proto jsem vzdala pokusy o to si je poté kupovat znovu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě taky bojím, že se rozbijí. Jsou taková docela plastová. :D

      Vymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤