2016/06/10

pátek, června 10, 2016 | 2komentářů
štítky ,
Obsah filmu zde 
Seriál, který miluju od svých pěti let a stále mne bavit nepřestal. TMNT - Teenage Mutant Ninja Turtles. Na filmových plátnech se objevil už v roce 2014. Letos je tu druhý díl. Jak se líbil mně?

Obsazení: Popravdě, vůbec jsem netušila, že reportérku April hraje Megan Fox. Jako želví nepřítel Trhač nastoupil Brian Tee. Pořád nechápu, proč je Trhač ve filmu jako Asiat - to si naprosto protiřečí se seriálem. Hokejistu Caseyho Jonese ztvárnil Stephen Amell. Hlasy želvám propůjčili Noel Fisher (Michelangelo), Johnny Knoxville (Leonardo), Jeremy Howard (Donatello) a mého oblíbeného Raphaela namluvil Alan Ritchson. 90%
Kamera a efekty: Jelikož jsou sami želváci vytvořeni přes počítač, efekty jsou úžasné. Jedná se o akční film, tudíž jsou zde různé a šílené úhly kamery na místě. 79%
Prostředí: Na rovinu - já New York a celkově Spojené státy moc v lásce nemám. Oproti prvnímu dílu už ninjové netráví tolik času v kanálech a stokách, což je z jedné strany fajn, ale na druhou stranu vám to nepřiblíží jejich život. 70%
Děj: Želvy zachraňují město před Trhačem, který utekl z věznice. Klasický hollywoodský příběh. Nic nového. Jelikož jsem viděla celý seriál snad od všech vydavatelů, mám děj prokouklý do poslední vteřiny. Každopádně mě bavil. 85%
Celkový dojem: Příběh drsňáka Rapha, vtipálka a snílka Mikeyho, vědce Donnieho a tichého Lea vás vrátí do dětských let. Ruku na srdce, na těchto seriálech ujížděli snad všichni. Ale mně to zůstalo. Nádherný film. Ale seriál mám zkrátka radši.





Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

2 komentáře:

  1. Já jsem na tomhle seriálu taky dřív ujížděla, to máš pravdu a i dneska, když jde v televizi, tak se klidně dívám. Nicméně jsem ale netušila, že existuje dokonce i film.

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤