2016/03/04

pátek, března 04, 2016 | 2komentářů
štítky
Ahoj, vítám vás u nového článku!
Dnes tu máme moje oblíbené věci za minulý měsíc. Jedná se o mix všeho - knih, kosmetiky, oblečení či hudby nebo filmů. Tak jdeme na to!



1) Knihy jsem si zamilovala hned dvě. O obou tu na blogu již zmínka byla. Obě slibují drsný fantasy příběh a musím říct, že je to pravda. :) Půlnoční koruna od Sarah J. Maas je moje srdcovka, v příběhu se objevuje více kouzel, magie a znamení Sudby než v prvním díle. Fandíte Dorianovi nebo Chaolovi? Já jsem tedy team captain! :D
K Písni krve od Anthonyho Ryana (první díl z připravované trilogie) už nevím, co víc napsat, všechny své pocity jsem vměstnala do recenze.












2) Vybrat nejoblíbenější svíčku nebylo zase tak těžké, v únoru jsem prakticky jinou nepálila. Na obrázku vlevo vidíte vůni středomořského fíku s vanilkou od značky Heart&Home. Co víc dodat, voní jako opravdové fíky.. 






3) Tuto toaletní vodu jsem dostala k Vánocům a od té doby ji nosím opravdu často. Mluvím o Fruity Rhythm od Adidasu. Pokud můj nos nelže, pak cítím jahody a třešně. Zkrátka něco hodně sladkého. Malinké balení je opravdu praktické, vejde se snad do každé kapsy.



4) O kosmetice budu psát nadále, na scénu přichází makeup Lasting Finish od Rimmelu! Vlastním nejsvětlejší odstín - 010 Light Porcelain. Makeup má narůžovělý podtón, což mně osobně vyhovuje. Složení je řidší, na pleti ho prakticky nevnímáte, jak je lehký. A co je skvělé - nepotřebuje ani přepudrovat! Údajně má na obličeji vydržet až 25 hodin. Takhle dlouhou dobu jsem ho na sobě neměla, ale půl dne vydrží s přehledem. 







5) Sledování televize nepatří k mým nijak výrazně oblíbeným činnostem, ale zalíbil se Souboj titánů z roku 2010. Roli Persea obsadil Sam Worthington. Líbí se mi efekty, kamera je na jedničku a obsazení taktéž. Jedinou výtku mám ke Krakenovi - vážně? Nic lepšího jste vymyslet nedokázali? Vždyť je naprosto otřesný! 




6) Hudba. O tom bych dokázala mluvit hodiny a hodiny. Ale dobře, pokusím se to zkrátit. Sabaton. Pravděpodobně je většina z vás nezná, ale to vůbec nevadí - Švédsko zná každý. :D Pär Sundström, Thobbe Englund, Chris Rörland, Hannes Van Dahl a samozřejmě Joakim Brodén. Ten je poloviční Čech, to jste nevěděli, že? Zkrátka, miluje tanky. A to fakt hodně. Zpívají o válce, nejvíce té druhé světové. Už se docela těším, až tohle období budeme probírat v dějepise, protože to můj sešit zaplaví fotky a úryvky právě jejich songů. Pro Česko složili například Far from the Fame o československém hrdinovi Karlu Janouškovi a nebo třeba 1648 o obléhání Prahy za třicetileté války. Docela paradox je ale to, že Prahu obléhali Švédi - a z této země skupina pochází. Moje oblíbená je jistě To Hell and Back, Inment 4859 nebo třeba Smoking Snakes. No, každá má něco do sebe. :) Zde k poslechu Primo Victoria s českými titulky ↓ a Joakim ↑. :D




Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

2 komentáře:

  1. Jé, Půlnoční koruna! Já jsem se do téhle série taky úplně zamilovala. A fandím rozhodně taky Chaolovi <3
    Co se pak týče kosmetických přípravků atp, ty si nijak nevyčleňuji, ale z filmů se stal mým oblíbencem nejspíš Ghoul :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤